Monday, October 16, 2006

The Last 3 (Three) Months ...

Inilah gambar yang tak berapa terbaru.. They look alike.. macam kembar. Kembar lahir lain tahun.
Si adik dan semakin lasak. Lagi lasak dari abang. Semua yang abang buat dia tiru. Apa yang abang pegang adik ambil. Mujur la abang tu baik. Tapi semalam mood abang tak bagus. Abang ada angin taufan sebab hidung masih berair dan batuk-batuk masih ada. Jadi bila adik rampas mainan di tangan abang, abang belasah laaa.. Isk isk






One thing in common, both of them love to be pictured. Pantang nampak kamera. Bulat mata-mata

1 comment:

-zaza:o:binxz- said...

comment yang sama (reply) dari blog aku...

adoi has... at last from someone who been through it!!

oi tak sukanya aku shots tu!!! aku lebih rela di inject BCG dan rubella berpuluh puluh kali daripada amik Dexa tu siot. kau kena sampai 4 kali?? nurse yang cucuk aku tu ada citer, yang jenis 4 kali tu dia dalam 5 cc shot tu, yang aku kena 3 cc je, mak aiiii... aku paham kekebasannya!

nak bouncing ke haper, aku da jalan macam Happy Feet da ni, semua orang duk panggil aku penguin pastu tanak bwk aku gi memana sebab sakit satu hal, satu lagi sebab tahap kelembapan yang max! hahaha...

tulah... aku tanak la anak aku masuk balang... kesian budak budak kan..

LinkWithin

cerita yang mungkin anda suka